fredag den 30. august 2013

En opdatering af livet her i CO

SÅ er det vidst også ved at være tid til et nyt indlæg! :)

Der er ikke sket så meget siden sidst.. Aftenen efter jeg var til barbecue hos Gabe, var jeg til mit første møde med min områderepræsentant, Diane, og 4 andre udvekslingsstudenter.
Vi snakkede om, hvordan det var at være i USA og, hvordan man skulle reagere og opfører sig her. Alt det jeg allerede har hørt om i Danmark ca. 50 gange! ;) Men det var super hyggeligt!

Så er der gået en skoleuge mere. Vi har fri idag (fredag), fordi det er for varmt :) Det er så varmt at du dårligt nok kan være udenfor.. Og nogle skoler har ikke aircondition, så det ville blive ALT for varmt.
Vi har også fri mandag - det sker nogle gange, fordi lærene skal have en dag til at forberede sig. Så det er jo bare dejligt for os.

Jeg har fået ændret mit skema IGEN, men det var ikke mig, der ville det denne gang. Det var fordi, vi var for mange i min algebra klasse, så de ville lave en helt ny klasse. Derfor blev det selvfølgelig lige mig, der blev taget væk fra en rigtig god lærer og bumpet ned i en klasse med en 71 gammel mand, der ville have, at vi skulle stå op, når vi talte og forklare alle vores udregninger... Og han kunne tilsyneladende ikke lide blond hår (han spurgte, hvorfor CIA ikke ville have folk med blond hår ansat. Og svarede selv: fordi de ikke er lige så kloge, som andre og vil fremvise sig dårligt), så jeg, med det mest blonde hår i klassen skulle forklare, hvordan jeg ville regne det på tavlen ud. Altså, jeg forstod ikke engang spørgsmålet...
Jeg gik så til min counselor og sagde, at jeg havde haft en meget ubehagelig time pga. læren. Hun sagde - heldigvis - at det bare var en vikar og at vi næste gang, skulle have en helt ny lærer. Jeg blev meget lettet!!

Jeg fik byttet min algebra og min art klasse, og i min nye art klasse, kom jeg til at sidde ved siden af nogle, der sad og snakkede om stoffer og sagde fuck, fucking og shit hele tiden... Og så lugtede de FORFÆRDELIGT af røg...
Det var ikke lige det bedste byt i verden...

Igår var vi til POOL PARTY! :-D Joanna og jeg havde inviteret Bea med og vi hyggede os sådan! Eller, nogle af Joannas venner kom også, så det var mere bare Bea og jeg der hyggede os rigtig meget! :-D Jeg har lært at sige: Jeg hedder Thea, på svensk! (Y)
Vi havde en rigtig god aften!

Forresten! Jeg har budt på Haribo - Piratos og de HADER dem! Jeg har optaget nogle film med deres reaktioner og det er SÅ sjovt at se! :D Og så er det jo bare flere til mig ;)

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal lave i weekenden, andet en lektier og til en barbecue i aften på en Café, sammen med Diane og nogle flere :) Det skal nok blive hyggeligt!

Håber I har det skønherligt i Danmark!
-Thea

 Poudre High School

 Bea og jeg har lunch B

 Den lokale pool

 Peyton og jeg 

 Bea og jeg til pool party

Joanna, Bea og jeg til pool party :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar