mandag den 12. august 2013

Så er det snart!

Jeg har godt nok lidt ondt i maven nu. Det er ved at blive rigtig hårdt at tænke på - lige pludselig bliver det bare virkeligt!
I fredags var jeg ude at købe ind med min mor. Vi fik shoppet godt og grundigt igennem og det var så hyggeligt! 
Igår pakkede jeg alle mine ting sammen i min kuffert, fordi min far og jeg skulle ud på fars arbejde og veje dén og min håndbagage. Kufferten vejede 19,4 kg (max 23 kg) og håndbagagen 5,6 kg (max 18 kg), så det er jo så godt, som det kan være - så er der også plads til ting og sager fra New York (; 
Idag var mor og jeg ude at købe de aller sidste ting - ting som kamerataske, beskyttelse til PC og noget rigtig lækkert hyggetøj til flyrejsen :-)))

Idag er min sidste hele dag hjemme i Holstebro... Det er ret så trist at tænke på.. Men at tænke på snart at skulle til USA, gør det lidt bedre ;) Jeg får lov til at bestemme menu i aften, så jeg bliver dejligt forkælet :)
Imorgen tager vi til København til min faster, så vi ikke skal til at køre om natten for at være i lufthavnen kl. 04.30. Det tager 3-4 timer at køre fra Holstebro til København, så det er dejligt, vi kan komme lidt før.

Det er helt utroligt, så mange mennesker der husker en. Folk kommer med gaver og breve og dem jeg fx møder i byen, jeg kender og som man bare vil sige hej til, stopper op og ønsker mig en god tur! Det er vildt skønt og sødt af dem! :')

I aften vil jeg pakke det sidste og nyde aftenen med min familie :)

 Alle de ting vi købte ind i fredags!

 Min lille Felix vuffi ville gerne med <3

 Mit værelse mens vi pakker...

 Alt mit tøj ;)

Min pakkede kuffert.. Det ser ikke ud af meget, men den er rigtig tung!! ;P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar