torsdag den 1. august 2013

Billetter og 13 dage tilbage!

Nå! Idag fik jeg flybilletter fra New York til Denver. Eller, det vil sige fra New York til Phoenix, Arizona og fra Arizona til Denver... Har lige en mellemlanding der..
Jeg blev mega glad, da jeg fik dem og tjekkede det hele ud med det samme, men efter mit lille flip, blev jeg altså også lidt nervøs. For selvom alt står beskrevet godt og grundigt i Explorius' hæfte med alt, hvad vi skal huske og en masse instrukser, bliver man alligevel nervøs og usikker på, om man nu kan huske alting og finde den rigtige vej..
Heldigvis ved jeg, at der er en dreng fra Explorius, som skal samme vej som mig hele vejen til Denver, så jeg er utrolig lettet over at vide, at der er en at følges med! :-)
Hele min tur bliver sådan:
Tirsdag d. 13. august tager min familie og jeg til København og bor hos min faster natten til onsdag.
Onsdag d. 14. august skal vi være i Kastrup lufthavn kl. 04.30, hvor flyveren flyver mod London Heathrow kl. 07.25.
Vi lander i London Heathrow kl. 08.30 og flyver så mod New York, hvor vi ankommer kl. 13.55.

Lørdag d. 17. august kl. 06.45 flyver vi mod Phoenix og kl. 09.08 lander vi igen igen. Her har vi en lang pause... Men kl. 12.20 går det løs igen, hvor vi tager flyveren til Denver og her er vi kl. 15.07.
Som I kan hører, er der mange lufthavne, man skal finde ind og ud af hele tiden.

Men nu er det snart!! Kun 13 dage endnu!!

Vi er begyndt at købe ting ind, hvis vi nu lige kommer forbi noget, jeg mangler, men jeg synes vores seddel bliver længere og længere hele tiden, selvom vi køber ting ind :-P

Jeg ville ønske alt var klaret og at vores to-do list så sådan ud:


Men selvfølgelig er der også noget hyggeligt ved at gå og købe ind og pakke ting og sager sammen :-)

Håber I hygger jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar