mandag den 19. august 2013

En god dag før skolestart ;)

Hej med jer!

Min computer lukkede lige pludselig ned og jeg var SÅ tæt på at have skrevet
det hele... It sucks...

Men altså... Efter jeg havde snakket med min familie fra morgenen af, gik jeg i bad og tog noget morgenmad. Så skrev jeg lidt på min blog og ellers svarede på alle mine beskeder på
facebook... Der kommer mindst 5 hver dag, jeg tænder min computer.
Ellers så jeg en film med Joanna. Vi så Pocahontas - eller vi så ikke det
hele, for kl. 12 blev vi hentet af Sofia og Peyton og så kørte vi til Poudre
High School (PHS). Den er for vild!!! SÅ STOR!! Jeg blev vist rundt til de
klasser, jeg skal være i og jeg har allerede glemt, hvor jeg skal gå hen...
Og så står der "POUDRE HIGH SCHOOL" OVERALT!! Og der er Impalaer overalt
også - det er deres maskot.
Joanna og jeg skal cykle med Sofia og Peyton imorgen til skole - de er
skønne! :)

Jeg mødte min German teacher og hun virkede sød, så det er dejligt :)

Efter Poudre kørte vi til Old Town og fik noget at spise. Selvfølgelig på
restaurant igen ;) Jeg fik Hot Wings.
Og af en eller anden grund skulle Joanna og Sofia have nogle duftelys.. Ved
ikke lige, hvorfor.. ;)

Men så var vi klar til at få ordnet negle. Jeg har fået nogle rigtig flotte
negle!!
Joanna blev nødt til at tage hjem, for hun fik det dårligt. Vi tror, det er,
fordi hun fik nogle af Sofias Hot Wings og der var gluten i og hun kan ikke
tåle gluten :( Men nu har hun det meget bedre.
Men tilbage var Sofia, Peyton, mig og deres mor - jeg tror, hun hedder Amy
og hun er virkelig skøn! :) Men vi tog hen på PHS igen, fordi jeg skulle
lige snakke med min Counselor om min "ikke eksisterende klasse", room 9999.
Det jokede vi lidt med :P Men jeg fik ordnet det og i stedet for Theatre
Foundations, skal jeg have Catering, hvilket er noget med noget
madlavning...

Jeg har haft en skønherlig dag idag!! :)

 Mine negle

En flot blomst :P

1 kommentar:

  1. Kære Thea
    Vi har lige været på besøg i Holstebro og lånte din seng - så tak for det. Vi så mange af dine billeder og kan se, at du oplever rigtig meget og har det godt. Det er fantastisk, at du er gået i gang med Cross country -godt gået. Vi ønsker dig fortsat godt ophold og mange gode oplevelser endnu over there. Jeg glæder mig til at convercere med dig på engelsk, når du kommer hjem.
    Hils din "familie" fra os i Sortebro.
    Knus og kærlig hilsen
    Niels og Herdis

    SvarSlet