søndag den 16. februar 2014

Rodeo

I slutningen af januar, tog jeg med min gruppe af udvekslingsstudenter til Denver. Vi skulle se en rigtig rodeo. Det er meget normalt her i Colorado - og Texas.
Jeg var faktisk syg den weekend. Jeg havde feber og var forkølet, men det skulle i hvert fald ikke stoppe mig fra at se mennesker blive svinget af heste og tyre. Næ nej... Afsted tog min værtsfamilie og jeg.

Til rodeoen sad vi i midten af 3. sektion på forreste række. Her havde vi super lækkert overblik over det hele.
Før den dag, troede jeg kun, at rodeo var en mand der sidder på en tyr, hvor tyren så går amok, men nej nej... Der var både barrel race, team roping, calf roping, cutting og mange flere. Hvis jeg skulle til at forklare, hvad det hele var, ville det her oplæg aldrig ende - selvom jeg ved, nogle af jer, nok synes I har ventet lige længe nok på et ordentligt et... Undskylder mange gange, hihi ;)
Imellem løbene var der parader med heste, lysshow og alt muligt flot! Det var så fantastisk at se og jeg havde sådan en god dag!

Efter rodeoen tog min værtsfamilie hjem og jeg blev overladt helt alene :((( Hulk hulk!!
Pjatter bare... Jeg tog med min gruppe ud til en lidt speciel restaurant. En anden udvekslingsstudent fra Danmarks værtsfar havde arbejdet her i sine unge dage, og havde været cliff diver. Det var nemlig det restauranten var kendt for - sine cliff divers og sin specielle udsmykning. Det var så også det eneste.. Maden var ærlig talt FORFÆRDELIG!!!!! Ingen aftensmad til mig den dag - så klamt! Adder badder!! Puha! Fy føj!
Nå men Chester - Regitze, fra Danmarks, værtsfar - viste os rundt i HELE restauranten. Jeg tror, han sagde, der var plads til 1500 personer på en gang! Den var kæmpe! Og der var forskellige temaer overalt. Der var en drypstenshule, (fake, selvfølgelig) hvor du kunne sidde, prinsesse spisesal, gyser rum, vinplantage, italiensk tema, hawaiiansk tema og ALT muligt andet! Vi fik også lov til at se cliff divernes omklædningsrum og komme bag vandfaldet/poolen.

Til slut kørte Diane, min area rep. os alle sammen hjem. Vi var alle sammen trætte og vi skulle endda op og i skole næste dag. Puha, det var hårdt kan i tro, men heldigvis havde vi fri om fredagen.

Håber I har det godt!
Knus <3

Flotte kareter

Ved ikke, hvad det her hedder...

Han ser så trist ud... :(

Mere hopperi...

Flooooooooooot!!

Team Roping

Calf (cow) Roping

Barrel Racing

Der var propfyldt i arenaen!

De spillede en del teater, der på restauranten... Ikke så godt..

Poolen

Cliff diver

Akavet billede...

Min gruppe (af dem der var med..)

Bag vandfaldet

Drypstenshule

Cliff divernes omklædningrum. (Bare rolig, hand stripper ikke ;))

Alle dem der havde arbejder der, fik deres navn på The Wall of Shame! Haha, fik I den? Shame? Fame?
Regitzes værtsfars er her: Chester Collett

Der var også et mine tema

Og et teater tema (lidt som et kongeligt teater tema)

Gyser tema

Han hænger deroppe

Restauranten udefra!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar