lørdag den 15. februar 2014

Nytår og skolestart

Okay.. Lidt - måske meget - sent men jeg har været doven.. Igen haha!

Nytårs aften var noget anerledes end i Danmark. Der skete ærlig talt ikke så meget. Mine værtsforældre gik i seng kl. 21 og fordi der ikke skete noget - fordi vi bare ventede - var jeg lige ved at falde i søvn kl. 22. MEN! Jeg holdte mig vågen til kl. 00 og så løb Joanna og jeg om til Gabe og hans far, fordi vi kunne se småt (ret fesen) fyrværkeri.

Vi gik i seng kl. 1..

Første skoledag var d. 7. Januar. Den var knap så skræmmende som aller førte skoledag i august.
Her er mit nye skema:

1 period: Creative Writing
2 period: US History
3 period: Catering 1
4 period: Geometry
5 period: Off
6 period: German 3
7 period: Drawing
8 period: Off

Det har været en lidt anerledes oplevelse at starte på 2. semester siden jeg har flere bekendte. Men nu (midt i februar.. Ups, lidt sent) går tiden bare langsomt. Jeg føler lidt, at jeg er klar til at komme hjem, men jeg nyder det stadigvæk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar