søndag den 10. november 2013

Homecoming 2013

Okay.. Jeg undskylder mange gange igen, for aldrig at skrive herinde. Havde slet ikke troet, at det tog så meget at min tid og vidste ikke, hvor travlt jeg ville få..

MEN!! Nu har jeg tid. Faktisk var det ikke meningen, jeg skulle være hjemme idag. Det er lørdag og jeg skulle have været ude at shoppe med Joanna og Rena, men jeg er blevet syg... Øv øv!

Homecoming indlægget kommer over 1 måneder efter det faktisk var. Haha!
Nå, men det var d. 5. oktober og jeg var meget spændt! Jeg var blevet inviteret til sådan noget kar hygge hos Ella sammen med en masse andre. Vi skulle være der kl. 13 og så gik vi hen til en neglesalon. Som jeg har skrevet før, så gør de meget ud af neglene her, så selvfølgelig skulle vi da have gjort det ;)
Vi var hjemme omkring kl. 16 og så var det tid til at have lagt make-up, ordnet hår og hoppet i kjolerne.
Der var så mange fine kjoler og de var allesammen helt forskellige! Det hele tog ca 2 timer, fordi kl. 18 kom drengene for at hente pigerne til dem, der havde en date og så kørte vi til Edora Park, hvor vi fik taget en masse billeder. Forældrene stod på ræd og række for at få et billede. Det var så skørt , men sjovt!

Efter alle billederne, var der bestilt bor på en restaurant i Old Town til os alle. De var en mongolian restaurant - ligesom Djengis khan i Herning. Det var super duper lækkert!
Efter vi havde spist gik vi videre til en Ice Cream shop, hvor nogle fik is og vi andre bare sad og snakkede.

Og så skete, hvad vi alle havde gået og ventet på hele dagen... Aftenen var kommet og nu skulle vi bare køres til skolen.
Da vi ankom, gik jeg sammen med Bea ind i the front hallway. Der skulle lærerne lige tjekke om vi havde en billet, så vi skulle sige vores Student ID. Og man måtte ikke have sko på i hallen så dem skulle vi også tage af. Kan virkelig ikke se meningen i at piger køber nye flotte stilletter og så må man ikke engang have dem på... Altså ;)
Nå, men så var vi også klar. Temaet var guldmine - Gold mine - så da du gik ind af døren til venstre trådte du teknisk set ind i en guldmine. Det var ufattelig flot pyntet op! Du følte fuldstændig, at du var i en guld mine - det var helt magisk!
Men så... Da vi kom ind, var der SÅ mange mennesker og det var meget overvældende for mig. Ligemeget, hvor du kiggede hen, var der grinding (det er,hvor pigen og drengen danser med pigens nummi hos drengen et hvis sted)...
Jep.. Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle gøre af mig selv, for jeg er ikke den største party girl i nogle sammenhænge.
Jeg var sammen med Joanna, Peyton, Sofia og Bea, men jeg kiggede hele tiden efter nogle jeg kendte, for de dansede bare.
En rigtig sød pige her, Camilla, kom og tog mig med, fordi hun ville have mig til at danse, men følte mig så den, for  den måde de danser på er mere twerking end dans... I'm obviously not an American!

Alt i alt havde jeg en fantastisk dag! <3
Knus!

Bea og jeg hjemme hos Ella

Katia og jeg i Edora Park

Ella og jeg i Edora Park

Bea, mig, Ella, Ellie og Katia i Edora Park

Brynna, Bea og jeg i Edora Park

Os allesammen hjemme hos Ella

Os allesammen + lidt flere ;)

Bea og jeg på restauranten

Mig foran et grantræ, hvis i ikke kunne se det :P

Bea og jeg <3

Traditionen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar