tirsdag den 29. april 2014

Min fødselsdag

Min fødselsdag var d. 26. marts som altid, men alligevel var dagen så anerledes!
Jeg skulle først møde kl. 11.40, men jeg stod alligevel op kl. 6 så jeg kunne snakke med min familie hjemme i Danmark. Min værtssøster kom ind med en dejlig varm kop te og sang fødselsdagssang for mig. Jeg havde fortalt dem, det er hvad vi gør, så hun var lige lidt dansk for 2 minutter ;)

Kl. 9 havde jeg aftalt med min veninde Sheridyn, at hun skulle komme og hente mig og så kørte vi ud og spiste morgenmad på en café. Det var SÅ hyggeligt og mega lækkert!
Da vi var færdige, havde vi stadig 2 timer tilbage, så vi kørte hjem til hende og jeg fik prøvet hendes søsters kjoler, for at se, om jeg ville låne en til prom.
Hun havde også pakket en rigtig skøn gave til mig - en trøje, hvorpå der stod Colorado.

Skolen var en meget normal dag - udover folk sagde Happy Birthday, var den som alle andre.
Jeg havde Track efter skole og Marie kom og hentede mig. Jeg troede vi skulle have en hyggelig aftensmad hjemme ved bordet, men de havde så planlagt, at vi skulle ud at spise på en fin restaurant! Så lige da jeg kom ind af døren råbte Joanna: Du skal pakke gaverne op nu, for det bliver for besværligt at tage dem med ud at spise. Så jeg fik skiftet til noget pænt tøj og kom ned i stuen, hvor et helt bord fuld af pakker ventede. Der er altså noget med Amerikanere og gaver... De kan af en eller anden grund godt lide at give en masse! For både det jul og fødselsdag har jeg fået dobbelt så mange som jeg plejer hjemme i Danmark - ikke at det er en dårlig ting ;)

Restauranten var ret lækker og fordi jeg havde fødselsdag, fik jeg en cupcake til dessert, gratis :) Det er ikke hver dag det sker. Jeg var ret smadret da jeg kom hjem, men vi sad lidt og snakkede om idag i køkkenet og grinede. Det var en herlig dag!

Tak til alle jer der ønskede mig tillykke! :)

Tossede hjemme hos Sheridyn

Fin pakke :)

Et fantastisk billede af min herlige familie! <3

Sheridyn og jeg (total busted med screenshot fra instagram...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar