tirsdag den 1. oktober 2013

Opdate i billeder


Skør sten

Udsigt fra the reservoir

Mere udsigt

Mere udsigt...

Guess what?! Mere udsigt!!..

Band til block party

Block party

Jeg havde fortalt om min yndlingsthe fra Danmark og mor sendte så noget til mig - tak!
- men Bill fandt en hjemmeside, hvor man kunne bestille det og det gjorde han så. Han vidste bare ikke det ville komme i pakker, så nu løber jeg i hvert fald ikke tør for te i den nærmeste fremtid :P 

Det her var en fantastisk hyggelig aften! Første spilleaften med familien. Vi spillede snyd, 21 og på billedet spiller vi Monopoly :)

Jeg fik verdens dejligste brev + slik fra lillesøster Thilde! Tusind tak! <3 

Her er slangen igen som vi fandt på vejen ved the reservoir.

Og igen...

Håber i har det godt! Jeg har det skøøønt her! <3
Knus!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar