tirsdag den 24. september 2013

Lidt af alt ;)

In the end we only regret the chances we didn't take!

For det første er jeg for doven til at starte på et nyt indlæg og for det andet, er der SÅ meget at skrive om, at tanken for mig til at udskyde det hele tiden, og så sker der bare flere nye ting...

Jeg har det forfærdelig skønt her! Det hele går så godt med familien og også mit forhold til min værtssøster! Vi har det super skønt sammen! Det hele går meget bedre efter vi er begyndt at kende de samme mennesker og jeg er begyndt at få mine egne venner og jeg kan snakke bedre engelsk end før - så det er jo bare super! :) 


Som I jo ved, er jeg på Cross Country teamet på PHS. Det er super godt, men hårdt! Vi havde en pige team dinner en aften efter træning, hvor vi malede vores egne T-shirts. It was awesome!

Jeg var også til mit første meet (oversat til stævne), men Bea og jeg havde ikke haft nok træninger til at løbe til dette meet, så vi var bare med, for at se, hvordan det foregik. Det sjove er, at det faktisk er lidt ligesom et svømmestævne ;) Jeg er vildt spændt på at løbe til mit første meet! Dog også lidt nervøs.. 
Jeg kørte, for første gang on a schoolbus! Det var vildt! ;)


Min T-shirt

Louis og jeg - vi repræsenterer PHS med vores smukke tvillinge bånd om hovedet ;)


Schoolbus


XC meet


Favorite girls


Her den anden morgen, vågnede jeg kl. 5 om morgenen, fordi det lynede og tordnede SÅ VILDT udenfor! Jeg har aldrig set noget lignende!! I kender det med, at man tæller en 1 elefant, 2 elefant, 3 elefant osv. osv. for at se, hvor langt væk lynene er? Ja, jeg prøvede, men nåede ikke engang til 1 elefant, før det næste slog ned...! Det var vildt uhyggeligt!!


Min algebra klasse var en smule anerledes i torsdags. Brandalarmen skulle afprøves, så da vi alle var klassen, tog Mrs. Wankelman (min lærer) attendance. Da alarmen startede, skulle vi alle gå Mrs. Wankelman udenfor og stå omkring hende, for så skulle hun tage attendance igen. OG! Da alarmen så sluttede efter 5-10 minutters tid, gik vi alle i klassen igen og så tog hun attendance IGEN!! Hvis du ikke var der, efter vi kom ind i klassen igen, ville hun "mark you absent for the hole class". Det er noget de truer med her... Hvis ikke du gør, hvad lære siger, vil du enten miste point til dine karakterer eller også blive marked absent. 

Jeg troede, da vi var udenfor, at det kun var os i min klasse.. Men nej, det var hele skolen på en lille græsplæne...


Yep... Det var stenet...


HAHA!! Ved i hvad?? Jeg har set min første High School fight!! Peyton og jeg var på vej udenfor, for at spise lunch og da vi går forbi biblioteket i den store åbning, ser vi en mobil klaste på gulvet og gå i stykker og bagefter 2 piger, som går fuldstændig amok på hinanden!! De rev hinanden i håret og slog hinanden i ansigtet og alt muligt! De så SÅ vildt ud!! Og ja.. Det er ligesom på High School film.. Folk samler sig i rundkreds for at se, hvad er foregår! 

Det var sjovt at opleve..! :)

Og ja!!!! Joanna, Bea og jeg var ude at shoppe HELE dagen sønday! For at finde homecoming dresses. Jeg var den eneste, der fandt en ;) Joanna bestiller en på nettet og Bea ved jeg ikke helt med... Men vi prøvede en masse kjoler og derudover en masse andet tøj og sko og ellers havde en skønherlig dag i Loveland! :D 



Dette er min homecoming kjole (Y)

Hele min lørdag var booket op! Først kørte Marie mig til et galleri i Old Town for min Photography class. Bagefter skulle vi til en lunch/BBQ thingy... Det var med Bills karate folk, så det var en masse japanere og Joanna ven Rena. Hun er rigtig sød! Da jeg mødte hendes forældre sagde de "sansan" efter Hanneman! Haha ligesom i "Far Til Fire På Japansk"! Jeg var lige ved at grine... Gjorde det dog ikke ;) 

Efter denne lunch ting - hvilket var mere børnepasning end hygge - skulle vi il block party i vores nabolag. De var til gengældt virkelig hyggeligt, for her kendte jeg jo en masse! :) 


Udsigt fra lunch stedet <3 


Japanere (Y)



By the way - vi har SÅÅÅ mange lektier for! It freaks me out!! 


- Thea! ;) <3


Her er billeder fra de andre oplæg..



Football game.. Pigerne jeg var med.
Fra venstre; Myanne, mig, Ireland, Natalie og Madison


Orkestret


National sangen


Before the game. All the players


Når nogen er skadet, sætter alle sig ned.


Cheerleaders og maskot


My first time on a paddle board


Den slange vi fandt... Ad!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar