mandag den 3. december 2012

SLEP-test!

Sidste søndag var jeg til SLEP-test i Århus med Explorius. Man skal tage denne test, for at se, hvilket niveau, man passer bedst til (Junior eller Senior) Jeg går på en eksamens fri skole, så det var noget helt nyt for mig med sådan en prøve. Faktisk var det slet ikke så slemt... Vi fik et hæfte og et ark med: "A, B, C, D", som vi skulle strege ud, når båndoptageren sagde det rigtige svar, eller vi havde regnet ud, hvad der var det rigtige svar.

De første spørgsmål af testen, var som at gå i 4. klasse. Men efterhånden blev det lidt sværere.

Jeg følte bagefter, at det var gået utrolig dårligt og tog hjem med rigtig dårlig samvittighed!
2 dages tid efter fik jeg svar...
... Jeg var bestået! Og det var endda gået rigtig godt. 


Jeg snakkede med en jeg kendte, som har været afsted, om at hun også følte det gik rigtig dårligt, men også havde fået "Rigtig flot". Så jeg tror at det er en følelse, man får ligemeget hvad :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar