lørdag den 15. december 2012

Om mig... ;-)

Jaer... Jeg starter med at skrive om SLEP-test og ikke om, hvem jeg er. Flot Thea! Virkelig flot...

Men altså.. Jeg er en pige på 15 år, jeg hedder Thea og går i 9. klasse på Holstebro Friskole i Holstebro (som navnet på skolen nok også indikerer...)
Jeg er glad, positiv, udadvendt og total tosset!
Jeg bor med min familie som består af min mor, far, min lillesøster Thilde og storesøster Maja og min nuttede, lille, sorte gulvmåtte (hund) Felix :-D Han er sej og kan lave mega mange kunstner!

Tanken om efterskole har aldrig rigtig fanget mig og havde faktisk bare regnet med, at jeg skulle i 10. klasse, men da jeg hørte, at min venindes storesøsters veninde skulle afsted i 11/12 lød det til, at det bare lige var noget for mig. Udfordrende, anerledes og spændende! Yes yes!!!
Så søndag d. 25. marts 2012,  var jeg blevet indkaldt til et interview med Explorius i Herning (efter vi i laaaaang tid havde søgt på mange andre organisationer og til sidst fandt Explorius (og jeg kan huske datoen, fordi det var dagen før min fødselsdag)). Efter jeg var blevet godkendt til at tage afsted, og havde hørt lidt mere om, hvad det hele gik ud på, vidste jeg bare, at jeg havde valgt rigtigt!

Det er stadig en meget urealistisk tanke, at jeg om et ½ år er på vej til USA. Det er svært at forestille sig noget som helst endnu, for man ved ikke noget som helst om noget. Hverken hvor du skal bo, hvor du skal gå i skole, hvem din familie er, hvilke nogle aktiviteter og fag i skole du skal have osv...
Det værste synes jeg nok er, at alle de andre fra klassen ved, hvor de skal hen og hvad de skal lave og kan svare på alle de mange spørgsmål, som folk jo kommer med i løbet af det sidste år, men at du sidder tilbage, som den eneste i klassen (i mit tilfælde i hvert fald) og ikke kan svare på noget som helst, når nogle spørger. Ret frustrerende!

Anyway, det skal nok blive et fedt år og det vigtigste er, at jeg glæder mig! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar