fredag den 30. maj 2014

Track And Field

Soooo, jeg valgte at lave Track i foråret som sport på PHS. Og det var klart min yndlingssport! Jeg lavede high jump med en hel masse fantastiske mennesker! Vi havde nogle RET så hårde træningsdage, men alle var total in to it og meget supportive!
Hver dag efter skole gik vi ned og skiftede og så bare ud og trænede.
Der var A, B and C days. A dage var meget hårde dage! Like virkelig hårde workouts! B dage var kun at gøre dine event (for mig high jump) og C dage var half/half. Startet med event og den halve workout og derefter normalt en sprint workout.
Så var der Pre-meet dage, hvilket selvfølgelig var dagen før et meet o det var meget korte og lette event dage.

Jeg var til 4 meets i den periode JV trænede. Og det var det fedeste! Specielt når man er med som et hold og med venner du kender fra skolen! Danmark kunne godt lære noget at amerikanske high schools og deres school spirit! :)

Den sidste aften med Track var jo vores Banquet, som mange af er jer måske også så på Facebook. Jeg begyndte sådan at græde, fordi jeg kunne mærke det var så tæt på året var omme og jeg skulle faktisk sige farvel til alle de seniors fra track teamet :( Trist trist trist, men en hel uforglemmelig aften!

Tak til alle på PHS for at give mig den bedste slutning på mit udvekslingsår på PHS <3






Ingen kommentarer:

Send en kommentar