onsdag den 23. januar 2013

Familie i sigte?!

Ventetiden var så alligevel ikke så lang :-)
Jeg fik en mail fra Explorius, om CETUSA havde fundet en familie og skole til mig.
- Der er bare lige nogle problemer...

Skolen krævede flere point fra min SLEP-test (kun 4 mere) så jeg skal snart have taget en mere...

Familien lød rigtig god - eller det jeg fik af vide fra den. Forældrene arbejder på fuld tid og de har en datter på 15 år - som mig - som svømmer i en klub og går på den High School, jeg også er blevet tilbudt. Det er det eneste, jeg har fået af vide indtil videre. Men de spurgte, om jeg var med på at svømme i samme klub som datteren, for så var det nemmere for dem at følge os derhen.
Og den klub kostede lidt ekstra, så vi skulle også være villige til at give til mere til. (Det er vi :-) )

Nu må vi se, hvad det bliver til :-))
Håber på det bedste!

Hyg jer! :-D

4 kommentarer:

  1. Hej Thea. Jeg skal også afsted til usa i August i år ;D Det er vildt fedt at have fundet en blog fra en der skal afsted ;D Godt at høre at du allerede har fået en familie, det var hurtigt ;D

    SvarSlet
  2. Hej Malene! :-)
    Tusind tak fordi du kommenterer og for at følge min blog! Det varmer :')
    Det lyder fedt - ved du, hvor du skal hen?
    Jeg har faktisk ikke sådan rigtig fået min familie endnu.. Men håber på at det hele er på plads i næste uge, og at de så siger ja til mig ;-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med familien! Hvor skal du bo henne? :-)
    Jeg skal også til USA, og har fået familie i Wisconsin. Jeg synes altid det er sjovt at følge med i blogge om nogen, som går igennem stort set det samme som en selv :-)

    SvarSlet
  4. Mange tak Laura! :) Jeg ved ikke mere om familien, end det der står i oplægget.. :( Der er en masse problemer med forsikringer lige nu, men forhåbentlig varer det ikke længe, før vi igen hører fra dem! :)
    Ja, jeg har det på samme måde - elsker også at sidde og læse andres blogge! ;)
    - Men tusind tak fordi du følger med! Og held og lykke med næste år ;)

    SvarSlet